ח"כ גוטליב במתקפה: חוק הסבירות – "לעג לרש"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב במתקפה: חוק הסבירות – "לעג לרש"

    ח"כ טלי גוטליב במהדורת סוף השבוע על ההפגנות: "אלה אנשים חסרי עניין בחיים. אין להם גבול". על מאבקיה הפנימיים: "מעריכה את נתניהו, אבל אם מישהו טועה אני לא מרכינה ראש בפניו"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu with Justice Minister Yariv Levin and MK Aryeh Deri, Justice Minister Yariv Levin and MK Aryeh Deri at a discussion and a vote in the assembly hall of the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem, on March 27, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** כנסת מליאה הצבעה חברי כנסת אריה דרעי יריב לוין שר המשפטים ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) ותקפה בחריפות את מתפרעי השמאל הקיצוני: "זו מופרעות. כשבן גביר נכנס לתפקידו הוא ביקש להעביר את עמי אשד ומיארה התערבה. יש לה רק סמכות בלי אחריות. אשד לא מתאים לתפקידו".

    היא הוסיפה: "מיארה כיועמ"שית לא מאפשרת להעמיד לדין על קריאות למרי אזרחי ואנרכיזם במחאה נגד הממשלה ואז אתה מגלה שאשד בעוד במדים מחובק ע"י המפגינים ולא עוצר אותם. אני רוצה לראות שחרדים שהיו עושים דברים כאלה לא היו נעצרים עד תום ההליכים. בהתנתקות ייצגתי מאות קטינים שחטפו כתבי אישום ומעצר עד תום ההליכים על ירידה לכביש".

    "חזרתי אתמול מהלווייתו של החייל שנהרג בג'נין. אני רואה חיילים שמוסרים את נפשם מתייפחים בבכי על מות חברם ואז אני רואה את ההפגנות האלה באיילון, את הבערת האש", המשיכה גוטליב במתקפה. "זה הפך לבילוי. אין להם עניין בחיים. זה הפגנות ממומנות, אלה אנשים שמקבלים כסף. מבחינתם לקורע את התינוק לשניים ובלבד שהם ישלטו. אין להם גבול".

    על הביקורת שהיא משמיעה בתוך הליכוד: "אני לא חייבת שום דבר לאף אחד. נתניהו מגדולי המדינאים אבל אנחנו לא במשטר מלוכני ואם מישהו טועה אני לא מרכינה ראש בפניו. אם הממשלה הולכת להצביע לאחמד טיבי, שהיה היועץ של רב המרצחים ערפאת, שיהיה יו"ר הכנסת – מבחינתי זה לא יקרה".

    עוד אמרה גוטליב כי "הסבירות שעברה בקריאה ראשונה זה לעג לרש".



    0 תגובות